Wachendorff Automation
Wachendorff Automation špecialisti
Enkodéry Wachendorff
Inkrementální enkodéry WDG, WDGI a WDGP s hřídelí
Inkrementální enkodéry WDG, WDGI a WDGP s dutou hřídelí
Inkrementální enkodéry WDGN konfigurovatelné přes NFC
Absolutní enkodéry WDGA (SSI, RS485, SAE J1939 a PROFIBUS)
Absolutní enkodéry WDGA (CANopen a CANopen LIFT)
Absolutní enkodéry WDGA (PROFINET-IO, EtherCAT, EtherNet/IP a Universal-IE)
Redundantní enkodéry WDGR a WDGE
Motor feedback systémy
Enkodéry s měřicím kolečkem LMS (pro měření délek)
Lankové enkodéry SZG (pro měření délek)
speedMATE – bezkontaktní optické měření rychlosti
Řemenové systémy WDGM
Příslušenství enkodérů
Elektronické příslušenství pro enkodéry
Aplikace k výrobci Wachendorff Automation
Meranie rýchlosti a polohy pohybu u priemyselných robotov
V priemyselných aplikáciách, ako je napríklad obrábanie kovov alebo montážne linky, je kľúčové mať roboty, ktorí môžu pohybovať obrobky rýchlo a presne, čo zvyšuje celkovú efektivitu výrobného procesu. Enkodéry umožňujú robotom dosiahnuť optimálne trajektórie pohybu a minimalizujú chyby, čo je zásadné pre dosiahnutie kvalitných výsledkov v priemyselnej výrobe.
Nepretržitá automatizácia vrtných súprav
Enkodéry sú neoddeliteľnou súčasťou moderných vrtných súprav a zohrávajú zásadnú úlohu pri zvyšovaní efektivity, presnosti a bezpečnosti vŕtania. Uplatňujú sa predovšetkým absolútne enkódery s magnetickým princípom snímania, ktoré hravo konkuruje presnosti optických enkóderov a zároveň dávajú skvelú alternatívu pre aplikácie so silnými mechanickými vibráciami a najrôznejším robustným zariadením.
Koordinácia pohybu plniacich a stáčacích liniek
Automatické plniace a stáčacie linky sú nepostrádateľnou súčasťou nápojového a potravinárskeho priemyslu, kde presnosť a spoľahlivosť hrajú kľúčovú úlohu. Tieto linky sú navrhnuté na plnenie obalov, a enkódery sú tu dôležitým prvkom, ktorý umožňuje týmto strojom pracovať vysoko efektívne.
Meranie prejdenej vzdialenosti autonómnych vozíkov
Prvý autonómny vozík (AGV) bol vyvinutý v 80. rokoch 20. storočia. Bez senzorovej technológie by to nebolo možné. Vďaka neustálemu vývoju senzorov sa do závodov zavádza čoraz viac AGV, čím sa zvyšuje efektívnosť skladu a bezpečnosť na pracovisku. Senzory sú naprogramované podľa vonkajších podmienok a prenášajú údaje do hlavného riadiaceho modulu AGV, čo umožňuje autonómnemu vozíku pohybovať sa po pracovisku a vykonávať určené úlohy bez zásahu človeka.
Riadenie uhla natočenia lopatiek a nastavenie azimutu u veterných elektrární
Využívanie obnoviteľných zdrojov energie, ako je veterná energia, je nevyhnutné pre ochranu klímy a životného prostredia. Využívanie veterných turbín na pevnine aj na mori je v posledných rokoch čoraz dôležitejšie. Dôležitým faktorom pri dosahovaní čo najvyššieho energetického výkonu je vysoká účinnosť elektrární. V tejto súvislosti sú ich kľúčovým prvkom presné snímače, ktoré pomáhajú optimalizovať výkon a znižovať náklady na údržbu.
Ovládanie otočných a teleskopických ramien
Jedným zo spôsobov, ako zabezpečiť presné polohovanie napr. ramien žeriavov a montážnych plošín, je použitie absolútnych enkodérov s komunikáciou CANopen. Táto komunikácia je štandardom v automobilovom priemysle, ľahko definuje priority a robí systém mimoriadne stabilným. Tieto enkodéry umožňujú presné meranie polohy, rýchlosti, sklonu a uhla v reálnom čase, čo je dôležité pre spoľahlivé a presné riadenie strojov.
Systém pre spätnú väzbu polohy
Systém spätnej väzby polohy je súbor technológií a zariadení používaných na meranie a riadenie polohy objektu alebo mechanického zariadenia. Tento systém je kľúčovým nástrojom na automatizáciu pracovných procesov v rôznych priemyselných odvetviach. Systém spätnej väzby polohy pozostáva z riadiacej jednotky, snímačov polohy, ktorými môžu byť napr. enkodéry, a akčných členov.
Simulácia namáhania automobilových bŕzd
Brzdy automobilu sú jedným z kľúčových prvkov vozidla, ktoré zabezpečujú bezpečnosť vodiča a ostatných účastníkov cestnej premávky. Je dôležité, aby boli brzdy spoľahlivé a poskytovali dostatočný brzdný účinok v rôznych situáciách a podmienkach. Preto sa na vývoj a testovanie nových typov bŕzd používajú rôzne metódy na simuláciu namáhania bŕzd v rôznych podmienkach. Jednou z metód simulácie namáhania bŕzd je takzvaná dynamická simulácia, pri ktorej sa používa špeciálne skúšobné zariadenie na simuláciu jazdy vozidla v rôznych podmienkach.